ממ"ז מרכז מזהיר את המפגינים: "נורת אזהרה לכולנו"

בנצי לייזרוביץ No Comments on ממ"ז מרכז מזהיר את המפגינים: "נורת אזהרה לכולנו"

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון: "תרחיש הבלהות הלילה של מטוס עם מאות נוסעים שנדרש לבצע נחיתת חירום בנתב"ג, מהווה נורת אזהרה לכולנו ומחייב אותנו לשמירה על צירי התנועה הביטחוניים בנתב"ג. קורא למארגני המחאות: גלו אחריות שלא יקרה אסון שנתחרט עליו"

צילום: Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון התייחס הבוקר (ראשון) בישיבת סגל הפיקוד למחאה הצפויה מחר בנתב"ג, בדגש על המענה המבצעי של כלל גופי החירום וההצלה לתרחיש שהתממש הלילה, בו מטוס ובו 339 נפשות נדרש לבצע נחיתת חירום בנתב"ג והדגיש:
"צירי התנועה בגזרת מרחב נתב״ג מוגדרים צירי חירום ויש להשאירם פנויים לכוחות ההצלה בכל עת".

בתום הדיון, ציין הממ"ז כי "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה אבן יסוד במדינה דמוקרטית ולכן אנו מאפשרים לכל אזרח לממש את זכותו הבסיסית להפגין". עם זאת, הדגיש כי "יש משמעות מיוחדת לצירי נתב"ג, כאשר ניסיון לחסום צירים אלה עלול לעכב הגעתם של כוחות הצלה בחירום ובכך לסכן עשרות אלפי נוספים בטיסות הממריאות ונוחתות בשדה מדי יום".

כאמור, המשטרה תאפשר למשתתפי המחאה להפגין בגזרת המרחב, אולם לא תאפשר חסימת צירים וכל ניסיון לשבש את התנועה בגזרת המרחב ובצירים העוקפים ייאכף באפס סבלנות מתוך אחריות לביטחון הציבור. כך נמסר. במשטרה מבקשים מציבור הנוסעים להקדים הגעה לשדה וממנו באמצעות רכבות.



0 תגובות